1933 Double Eagle Tour získala ocenění Stevie Award

International Business Awards, přední program ocenění v businessovém světě, vyhlásil své vítěze. Více než 3200 nominací z 50 zemí světa, z organizací všech velikostí a téměř ze všech odvětví byly tento rok předloženy k posouzení v širokém spektru kategorií. Samlerhuset Group získala bronz v kategorii Komunikace nebo PR kampaň / Program roku - Reputace / Brand Management za turné nejdražší zlaté mince světa - 1933 Double Eagle. Ceny budou vítězům předány na slavnostním banketu ocenění v hotelu Ritz-Carlton v hlavním městě Jižní Koree, Soulu, dne 15. října 2012.

V březnu 2012 zahájila Samlerhuset Group spolu se Národním muzeem americké historie Smithsonian Institution úspěšné turné legendární zlaté americké mince 1933 Double Eagle po sedmi evropských zemích. Výstava byla zahájena v Londýně a následně putovala do Dublinu, Bruselu, Prahy, Varšavy, Osla a Helsinek.

V Praze spolupracovala Národní Pokladnice, dceřiná společnost Samlerhuset Group v České republice, s Národním muzeem, v jehož nové budově  výstava proběhla. Pro organizaci výstavy, souvisejících eventů a zajištění publicity byla vybrána PR agentura Kamily Biddle. Výstava vyvolala obrovský zájem médií i návštěvníků, který dokázal, jak přínosné může být partnersví mezi korporátní a kulturní institucí. Počet návštěvníků byl největší ze všech měst celého turné.
 
„Národní Pokladnice, potažmo Samlerhuset Group, si klade za cíl přinášet každému radost ze sbírání mincí. 1933 Double Eagle tour byla jedinečná událost, která byla organizována kvůli skutečně unikátní minci. Po celé Evropě vyvolala úžas a veliký zájem. Jsme hrdí, že tento úspěch byl uznán i Stevie Award,“ podotýká Libor Veselý, ředitel společnosti Národní Pokladnice.
 
Více informací o International Business Awards seznamu vítězů Stevie Award naleznete na www.StevieAwards.com/IBA