1933 Double Eagle Tour získala ocenění Stevie Award
International Business Awards, přední program ocenění v businessovém světě, vyhlásil své vítěze. Více než 3200 nominací z 50 zemí světa, z organizací všech velikostí a téměř ze všech odvětví byly tento rok předloženy k posouzení v širokém spektru kategorií. Samlerhuset Group získala bronz v kategorii Komunikace nebo PR kampaň / Program roku - Reputace / Brand Management za turné nejdražší zlaté mince světa - 1933 Double Eagle. Ceny budou vítězům předány na slavnostním banketu ocenění v hotelu Ritz-Carlton v hlavním městě Jižní Koree, Soulu, dne 15. října 2012.
V březnu 2012 zahájila Samlerhuset Group spolu se Národním muzeem americké historie Smithsonian Institution úspěšné turné legendární zlaté americké mince 1933 Double Eagle po sedmi evropských zemích. Výstava byla zahájena v Londýně a následně putovala do Dublinu, Bruselu, Prahy, Varšavy, Osla a Helsinek.