Dámejídlo.cz oslavilo páté narozeniny a přestěhovalo se do nových kanceláří
Společnost Dámejídlo.cz, jednička na poli zprostředkování a dovozu jídla z restaurací, oslavila v minulých dnech páté narozeniny. Konec roku 2017 je pro Dámejídlo.cz obdobím mnoha novinek. V minulých týdnech představila společnost nové logo Dáme jídlo a novou korporátní identitu. Nyní oznamuje, že se stěhuje do zbrusu nových kanceláří, novostavby Dock In, na břeh Vltavy k Libeňskému mostu v blízkosti pražské Palmovky.
„Po novinkách v oblasti nové identity společnosti směrem k zákazníkům, které reprezentuje nová firemní identita, logo či služba DámeJídlo+ následují novinky také uvnitř naší společnosti,“ prozrazuje Jan Matějů, CEO Dámejídlo.cz. „Dosavadní kanceláře nám nevyhovovaly jak kapacitně a dispozičně, tak svojí atmosférou, takže mě velice těší, že se nám podařilo najít vhodný prostor pro naši firemní DNA a ještě navíc se nám to podařilo v období inovací na více frontách. Nadělili jsme si takový dárek k 5. narozeninám,“ dodává Jan Matějů.
Dámejídlo.cz v Dock In Two
Kanceláře Dámejídlo.cz nově najdete v architektonicky zajímavé kaskádovité budově Dock In Two, s terasami směřujícími k vodní ploše slepých ramen Vltavy. Příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra metropole se vyznačuje unikátní atmosférou, vazbou na ruch centra města i klid podél Vltavy. „Na nové objektu nás zaujalo nejen místo samotné, kde jsme prakticky v přírodě, ale i na dohled centra i kousek od navazujících dopravních tepen včetně Pražského okruhu, ale také atmosféra lokality a originálně řešené budovy jak z pohledu exteriéru, tak interiéru,“ dodává Jan Matějů.
Nová korporátní identita a positioning
Značka Dáme jídlo se představila také v novém kabátě. Redesign korporátní identity je patrný na webu, v aplikaci, na nových polepech aut či na změně oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény .cz.
„Nejen, že jsme graficky upravili značku Dáme jídlo, tak abychom omladili a oživili její podobu od oblečení našich kurýrů po nový web, ale také jsme se hodně věnovali tomu, co naši zákazníci v životě hledají a na čem jim záleží. Pro značku Dáme jídlo to znamená, že v rámci nového positioningu bude nejen dál utvářet český trh rozvozu jídla, ale také doufáme, že povede zákazníky k tomu, aby žili daným momentem. To věříme, že je jedna z největších lidských radostí a svobod. To, jakou roli v tom bude hrát jídlo od nás, necháme už čistě na našich zákaznících,“ dodává Jan Matějů.