Prodat nemovitost znamená najít kupce. Kde ho najít?
Službou makléře pro prodávající je NAJÍT KUPCE a PRODAT ZA CO NEJVÍCE. A jedním z nástrojů, které makléř používá pro vyhledávání potencionálních kupců je reklama na FACEBOOKU a INSTAGRAMU. Proč?
Dostáváme se do 4. fáze průmyslové revoluce zvané DIGITÁLNÍ REVOLUCE. A pokud chceme oslovit co nejvíce relevantních potencionálních kupců, klíčem k úspěchu je skvělá prezentace nemovitostí na sociálních sítích, tj. FACEBOOKU (dále jen FB) a INSTAGRAMU
Na světě je 2 miliardy lidí, kteří navštěvují FB a 70 miliónů firem, které mají profil na FB a přístup k těmto 2 miliardám potencionálních zákazníků.
V České Republice 4 milióny lidí navštíví FB každý den a firmy, potažmo makléři mají jedinečnou příležitost oslovit potencionální kupce. Podmínkou úspěchu oslovení těch správných kupců na sociálních sítích je:
- Znalost cílové skupiny
- Výběr lokality kde můžeme potencionálně kupce naleznout
- Vytváření kreativního obsahu prezentace nemovitostí formou fotek, mini videí a videí
- A nepřestávat MYSLET MOBILNĚ, VIZUÁLNĚ a V OSOBNÍ ROVINĚ
A je to vážně alchymie.
MYSLET MOBILNĚ znamená mít na paměti, že ze 4 miliónů lidí v ČR právě 3,5 miliónů navštěvuje FB přes mobilní zařízení. To znamená, že při vytváření reklamy na FB je nutné vytvořit mobilní strategii JAK oslovit potencionální kupce přes telefon.
Videa přebírají fotkám prvenství!!
Lidé stráví na FB více prohlížením videí, než obrázků. A zvláště visuální obsah je doménou INSTAGRAMU, kde lidé stráví 5 x více času sledováním videí, než fotek. Ale tady pozor. Je nutné dokonalé znát cílovou skupinu a díky tomu zjistit, jakým jazykem k této skupině promlouvat. MYSLET VIZUÁLNĚ především znamená vytvářet kreativní obsah. Klíčem je TVOŘIT rozmanité příspěvky, mini videa a „ STORIES“
NAVÁZAT OSOBNÍ KONTAKT znamená zaujmout a oslovit lidi např. v messengeru.
Dle průzkumu 53% lidí s větší pravděpodobností nakoupí u lidí, které mohou poslat zprávu přes messenger, WHATSAPP, VIBER apod. Na FB či INSTAGRAMU lze reagovat na příspěvky. 60% lidí uvádí, že informace o službě nebo produktu získává přes INSTAGRAM a 75% lidí se nechá k vyhledávání sdílení a nákup inspirovat příspěvkem.
Podávat a prodat danou nemovitost nemovitost znamená neustálé sledování reakcí trhu a hledání těch správných cest vedoucí k nalezení kupce.
Mějte krásný den a kdybyste potřebovali s čímkoliv poradit, pomoci, stačí zavolat, nebo napsat. 773133399, vera@veravrankova.cz, www.veravrankova.cz
Jen tak na závěr…..
Pro větší zvědavce TROCHA ČÍSEL v KOSTCE od zástupců FACEBOOKU pro střední a východní Evropu:
⁃ do roku 2020 bude většina lidí mít připojení na internetu
⁃ DO ROKU 2020 BUDE VIDEO TVOŘIT 75% MOBILNÍCH SDĚLENÍ
⁃ 82 % INTERNETOVČH PŘENOSŮ BUDE DO ROKU 2021 FORMOU VIDEA
⁃ 64% lidí v ČR má vlastní SMARTPHONE
⁃ 4 miliónů lidí v ČR navštíví FB každý den a právě 3,5 miliónů lidí přes mobilní zařízení,
⁃ 76% uživatelů mobilního internetu se k sociální sítí přihlašuje minimálně 1x/měsíc
⁃ 60% lidí uvádí, že informace o službě nebo produktu získává přes INSTAGRAM
⁃ 75% lidí se nechává k vyhledávání sdílení a nákupu inspirovat příspěvkem